20130331

LAYAN SOKMO

Fenomena K-Pop tengah melanda pemuda-pemudi sekarang.Mulalah berduyun-duyun manusia menukar deria rasanya kepada kimchi,deria pendengarannya kepada lagu-lagu k-pop,deria penglihatannya kepada drama-drama korea,deria sentuhannya kepada barang-barang dan alat kecantikan korea,deria hidunya kepada.....kepada...err...hidu..

Aku salah seorang dari pemuDI itu.*nampak tak betapa aku highlightkan jantina aku di situ*.Tapi dulu aku layan lagu-lagu,MV artis sana.Sekarang aku asyik layan variety show diorang.

Variety show pertama yang aku suka giler vaveng tahap kentang putar,ni ha.

FAMILY OUTING

Ada dua season.Tapi aku paling suka season 1.Truthfully,my first thought,'what kind of this show especially for the MC's.'.Biasalah.pandangan pertama tak selalunya betul.Bila dah lama-lama tengok,macam best dan akhirnya aku jatuh cinta pada belalang.EH?haha.Kalau dalam bahasa ongputeh,grasshopper gelaran yang ditujukan untuk yoo jae suk.Yup!Saya suka MC yoo.A talented person,full of tricks, and the best MC so far,I think.Tapi show ni dah lama dulu kala habis.Lepas tu layan yang ni...


RUNNING MAN


Yang ni memang fofular dekat Asia.Dunia?*Jangan tanya aku soalan begitu.plis!*.MC yoo still in this show!yeah bebeh.Diorang dah merantau ke beberapa negara kat asia.Terbaru,vietnam.Malaysia?*Malaysia truly asia..*Aku rasa penduduk kat Malaysia ni lebih ternanti-nanti bila diorang bakal datang sini berbanding tarikh pilihanraya akan datang.Errkk!

Aku jumpa ni.Sapa lah kretif tak hengat ni.Macam comel je.Lari-lari setiap rumah mintak duit raya.Pergh!!
Nak join ar kalau macam tu.


DAD,WHERE ARE YOU GOING?

Latest show yang menampilkan bapak budak dan anak-anak diorang.Diberi mission contohnya pergi bercamping.Sungguh.Ada sorang budak ni yang sangat cool.Tak sure sangat umur berapa tapi boleh nampak kematangannya.Hoho.Cute2 pulak tu.Tapi bagi aku setiap budak ni ada watak masing-masing.Ada perangai yang memang sebijik macam bapak diorang.*anak bapak katakann*

Ni lah budak yang cool tu.Stylo oo rambut dia.




Sekian,terima kasih,*eh,tetiba*


Rasa nak buat satu entry lah untuk budak-budak ni.he....




4 comments:

  1. aku sekarang ni tgh sangap dangan family outing. nak cari yg boleh download tp tak jumpa. tgk sreaming jer season 1 tu...err, ada cadangan site yg best utk download? episod yg lama2

    ReplyDelete
  2. family outing mmg best.emm,x tahu jugak kat mana boleh download sebab diri sendri pun copy org lain punya.tapi boleh jenguk2 kat sini.kot2 lah boleh..

    http://ithetimes.wordpress.com/sbs-family-outing-season-1-eng-sub/

    ReplyDelete
  3. yup!I yg dah "tua" bangka ni pun tengok lagi.
    hik3

    ReplyDelete