20120911

Semua kawan2 ak dah nak mulakan sesi belajar.

Eh,bukan ke dah habis belajar?

Diorang sambung belajar ke pringkat yang lag tinggi,MASTER.

Ak?

Hmm,ak ingat nak hold kejap,kerja dulu lepas tu kalau ada masa sambung belajar.Mana nak tahu baru sebulan menganggur dah stress gamaknya.Sebulan tu pun bagi ak kira ok lah,ye lah,kebetulannya waktu bulan puasa,raya.Jadi tak terasa sangatlah kan.Ye ka?Hmmm..

AK PENGANGGUR BERJAYA.

No comments:

Post a Comment