20120917

BIASA YANG TAK BIASA

Switch on computer.
Loading......

Satu saat.Dua saat...

Muncul "wajah" dekstop berlatarbelakangkan window7.Apa?kuno?*Tak apa,ak suka kaler biru*

Bukak facebook,notification kosong.Sign out.

Bukak yahoo,check e-mel.Oh!Ada dua.Tapi ak dapat agak dari siapa.Inbox ditekan,dan jangkaanku tepat sekali.Dari ejen kerja online.Huh!Kecewa yang entah keberapa kalinya.Sign out.

Perkara sama untuk g-mail yang jarang benar untuk dijenguk.Tiada kebaikan.
Bukak blog.Tengok keyboard.Nampak macam sedang "memanggil2" ak.Rasa macam nak menaip.Tapi..akhirnya keyboard jua yang merenung ak.

Tulis tentang ak,tiada apa2 yang menarik untuk diceritakan selain merasai pengalaman menganggur untuk seketika.Makan minum ak biasa2.Tak pergi pun event mana2.Duduk rumah semata-mata.Keluar bila perlu sahaja.Sebab ak pemalas.Jalan kaki pusing pasar malam pun satu "halangan" berat bagi ak.

Apa yang perlu ak buat.

Hidup ak kosong.

Untuk waktu ini.

Entry yang kosong.
Tiada isi.
Kosong.

*Nak buat research sendiri lah nanti*

2 comments:

  1. hehe. nanti dah siap research. bg aku tesis ok. nak review. haha

    ReplyDelete
  2. baek mem!
    nnti present kat mem eh?
    heheh^.^

    ReplyDelete