20120928

AGAK-AGAK ADA HARAPAN TAK?

Ini antara beberapa kerja yang ak cuba mintak.Tarikh tutup dalam awal bulan 10.Dan ak baru tahu,jadi ak baru apply 27/9.Dan cuba kau tengok.BUKAK MATA LUAS-LUAS!Betapa banyaknya "penganggur berjaya" memohon jawatan-jawatan tu.Kau tengok dekat TOTAL APLLICATIONS.Berapa ratus orang yang mohon.Gila tak gila.Betapa banyaknya persaingan yang ak kena hadapi.

Tapi,ak kesian dekat orang yang kerja kat HR.Mesti bertambah bulu-bulu mata kan tengok resume banyak-banyak.Tak pa ek,sekurang-kurangnya awak dah ada kerja yang mulia *mengampu sikit*

Tak apa,sekurang-kurangya ak berusaha hingga titisan terakhir*ayat sedapkan hati limpa*.Bertawakal aja lah sekarang.Mohon dipermudahkan segalanya.Amin..

2 comments:

  1. haha. itu belom masuk aku yang nak apply nii. hehe

    ReplyDelete
  2. boleh jd org yg ke-999 nih
    hahaha
    kta usaha sama2
    insyaallah,dapat.
    amin..

    ReplyDelete