20120425

TIPU DURJANA ITU SEMUA

Sekarang ak ada kat library.Ya!library.Waktu orang tengah cuti mid ak ad di library yang serba tak ada orang ni.Nampak macam rajin kan?

Cakap ak rajin!Cakap!Kalau tak..

Hilang jaket!*pa kaitan?*

Ak yang rajin ni terpaksa buat satu "kerja kolej".Kalau ak bagitahu tajuk pun ad korang nak tolong?Ada?ada?
Buang masa tanya untuk jawapan yang pastinya TIDAK.

Tajuknya..

"WHAT HONESTY MEANS TO ME"

Okey,saja ja highlight besar gajah honesty tu.
Tau tak masalahnya apa sekarang.What it means to me?to me?
Masalah sebenarnya apa yang ak nak huraikan.Dalam kuiz?Test?
Hello..Hai..Anneyong..
Masalahnya ak kadang2 tiru sikit kalau pensyarah ak tak nampak.Kadang2 ok!
Dah betapa honestnya ak kat situ.

Kat kawan2 pulak.
Katakanlah kawan kau pakai tudung merah,baju hijau,kasut pink
Tapi ad kau cakap kat depan kawan kau macam ni

"awat hang pakai lagu ni.dah macam badut sarkas kolej dah ak tengok.cuba pakai NEUTRAL kaler sikit"

Berani tak jujur sejujurnya.Ni kenyataan lah.Tapi kalau berani buat memang boleh tolong ak buat assignment lah kannn..honesty means to you.

Okey,hujan.Honest ak lagi mengantuk daripada nak buat kerja ni.

JANGAN GELAK!

No comments:

Post a Comment