20111218

JALAN2 GUNA KAKI

Hujung minggu baru2 ni,keluar pergi dating.
Ak bukannya jenis yang suka keluar jalan jauh.*biasalah sayang kaki,takut penat dop*
Tapi minggu tu ak teringin nak keluar,ak cakap kat kawan ak
*bawa daku ke mana saja kau suka..
timur selatan barat @ utara..*MALAYSIAN BOY  punya lirik..
So,we made a decision.KLCC.
Memandangkan hujung sem ni,ak sebagai salah seorang pelajar yang berdedikasi tidak terlepas dari mengalami masalah "poket ku kering".ke3
So,jalan2 ja lah,cuci2 mata..
Tak yah cakap banyak,biar gambar bercerita..
Mestilah gambar bangunan ni jadi keutamaan.
oh,pleeaaaz!ni bukan google image naa!

Gelapnya I!!!,tsk2,haha.bukan photoshop letak gambar ak kat dpan bangunan tu naa

Dalam plan2 tak mo keluarkan duit,akhirnya mengalir jugak...out of plan.singgah masjid india daaa....bisalah,dah nama pon pompuannn.*eh,nama ak bukan pompuann..nama ak mizz nina.erkk!!*

+____________+baru nak jalan tengok dunia.

No comments:

Post a Comment